onsdag 8 februari 2012

VÄSKOR!



Väskor är något man aldrig kan få för många av! Min svaghet för den större modellen där "hela hemmet" får plats gör att jag bär runt på en massa saker som bara är bra att ha. Mannen brukar kalla den för verktygsväskan. Favoriten just nu är min svarta från Liebeskind. 





Bilden lånad på nätet.





Nytt i snygg färg från Liebeskind Berlin.





Det finns många snygga väskor att välja bland hos Yvonne Kone.





Min sommarfavorit från Ceannis. 



Jag har också tittat på modell i förra inlägget och förundrats av hennes smala ben. Och med hjälp av dom höga klackarna och byxorna som täcker skorna blir hennes ben onormalt långa också. Ungefär som Bambiben Tyvärr känns det som att modellerna blir smalare och smalare igen. Trist när man tänker på att ingen normal människa ser ut på det viset. Det blir svårt att tänka hur kläderna skulle sitta på min kropp.
Ett litet tips! Det finns nätbutiker som har skrivit ut modellens längd. Alltid någon hjälp. 



Skön kväll!




3 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul med väskor♥/Karin

    SvaraRadera
  2. Sååååå snygga väskor!! Och vilken häääärlig inspiration i förra inlägget, kan tänka mig precis ALLT det du visar!!!!!! Precis min smak!!! Gah så läckert!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Precis! Man kan aldrig ha för många väskor! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...