lördag 13 oktober 2012

CANADAKÖK!


Tänk så mycket vackert man kan hitta i en annons i lokaltidningen.




Jag måste erkänna att jag först såg det vackra ljuset som flödar in genom dom stora fönstren, mattan på det snygga golvet och dom två stolarna. 
Men hela köket är underbart vackert i sin grå ton och enkla detaljer. 




Den här snyggingen har funnits i min inspirationsmapp en tid. Om mannen min bara gick med på att ta bort väggen mellan köket och rummet, så skulle jag kunna hänga upp två där. Men det dröjer nog ett tag till.


Bild 1,2 här, bild 3 här.



Ha en underbar lördag!



1 kommentar:

  1. Ja, herregud.. Detta köket såg jag också i tidningen idag.
    Och det är helt magiskt!!!
    Verkligen inspirerande!

    (noterade dock deras egendomliga erbjudande om ostron till alla barnen ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...