tisdag 30 oktober 2012

VACKRA KVINNOR!


Ett gäng underbart vackra kvinnor.




Jag såg den här bilden i Twilfits skyltfönster häromdagen, och tänkte att det finns så många olika kroppar.  Att vi inte är stöpa i samma form. Men alla är lika vackra. 
Var och en på sitt sätt.


Bilderna har jag lånat från Twilfit.

Snygga underkläder från Twilfits jubileumskollektion hittar du här.


Bara att sträcka på sig en smula gör att man ser längre ut. Dra tillbaka dina axlar, skjut fram bröstkorgen och visa stolt upp ditt vackra smycke som vilar vackert i halsgropen.


Rätt klädd under gör dig vacker!





2 kommentarer:

  1. Så sant som det var sagt! Önskar att man kunde hjärntvätta alla kvinnor som inte tycker att de är tillräckligt fina! Jag tycker att Trinny & Susannas stylar Sverige är bra på att förmedla detta och jag blir så rörd när jag ser hur glada och upplyfta (ha ha ha, bra ordval) deras "kunder" blir.
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...