tisdag 19 mars 2013

HÖGA KLACKAR!



Jag hittade några tips hos Femina.dk om hur man klarar en hel kväll i höga klackar.


via

Här kommer några av tipsen enkelt översatta. Håll till godo.

Använd silikoninlägg, det kan hjälpa dig genom hela aftonens dans.

Tänk på att sätta ner hälen ordentligt i marken när du går och rulla fram på foten. 

Undvika att trippa på tåspetsarna. Det ger dig ömma tår och trampdynor.

Du får lov att ta en paus under middagen och lirka av skorna. Dina fötter får vila en stund och du kan fortsätta dansa hela natten.

Ta alltid med dig ombyte. Både för att vara rädd om dina fötter och skydda dina nya fina klackar.


Skön onsdag!




6 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag ska ha höga klackar i helgen!Provade hemma med silikoninlägg, men tyckte det blev så trångt i skon, men ett par andra lägre skor ska jag absolut ha med mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Bra tips! Har ännu inte provat inlägg men har varit på väg... Det är så roligt med snygga klackar och oftast går det bra att DANSA i dom, värre är att gå längre sträckor :S Jag brukar ha med mig platta skor men gjorde bort mig totalt en gång i somras då jag struntade i det. Kvällen var ljummen och underbar, vi hade ätit middag och sen skulle vi strosa omkring och titta på folkfesten vi midnattsloppet i Stockholm. Det slutade med att vi fick ta taxi tillbaka till hotellet, jag klarade bara inte av att gå en meter till i mina urläckra mörkröda lackpumps med platå, ha ha.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra skor! Tack för tipsen, kan behövas:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Gahhhh, vilka läckra skor!!! Och BRA TIPS :))

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Ja det var var bra tips men just höjden på de läckra skorna du visar - det är lite för högt fö rmig!! Kram Sara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...