lördag 28 september 2013

SKUMPA & SPALJÉ!





 Vi var på Citadellet i Landskrona och fick lära oss binda kransar av Skumpa & Spaljé idag.  Vacker miljö och ett underbart väder.







Lite stolta av vad i hade lärt oss. Alla dom små trixen för att få en tät och fin krans, var det dax att åka hemåt med våra alster.





Bilder Enkel Stil!

Så fint blev resultatet med hjälp av en tålmodig lärare.


Dom har lovat vackert väder imorgon oxå, så då blir det en Köpenhamnstripp för min del.



Önskar er alla en fin lördag!




4 kommentarer:

  1. loks like you had a great time, and the wreath is a wonderful start to the fall!!

    SvaraRadera
  2. Underbart det ser ut! sådan kurs skulle jag gärna gå på. Du vann tävlingen om knivslipning - grattis! maila mig så vidarbefodrar jag dina uppgifter
    lifessilverlining@gmail.com

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack för den här roliga dagen! Att göra kransar i vackert väder är en lisa för själen men roligast av allt är att spendera tid med sina vänner <3 :D Tack för att du finns! Vi har mycket roligt kvar att göra! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint!!!
    Roligt att se lite kransar och så vacker solig dag det var den dagen...
    Kan tänka mig att det var inspirerande!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...