onsdag 22 januari 2014

RAMLÖSA BRUNNSPARK!



IDAG långt NI följa Medel i mina huvor. 
10 Minuter FRAN kardan fåll ligger Ramlösa Brunnspark.







DET Vackra Brunns. HAR tills man Emot Judiska flyktingar enligt Andra världskriget.










Varmbadhus.




Vattnet fran dom järnhaltiga källorna skulle kunna bota Bade hufvudvärk, skjörbjugg, Röda Ögon OCH Rodt ansigte. IDAG dricker vi Ramlösa In Flaska.







In försommaren blommar Rhododendron Vackert i HeLa parken.







På vägen hem.


 Senaste bilder ENKEL Stil!


 Vi bor 10 Minuter FRAN This Vackra park . Fotograferad sv Kall OCHj blåsig söndag. Har Har vi Akt pulka, matat Anderna, tittat in uggleungar, skaft picknick varma sommardagar, letat påskägg, Firat födelsedagar, träffat påskkärringar, Atit våfflor, förstört Kläder med DET järnhaltiga vattnet. Man behöver integre Dricka Brunn Nämnden attR kunna NJUTA AV håla Vackra parken.

DETTA långt BLI kardan bidrag till Dagens
Bloggutmaning Hos  Tatjanis .


11 kommentarer:

  1. Vilken lyx. Det ser och låter ju galet bra att ha det så nära! Vilket härligt inlägg!!!!

    Tack för att du är med :)

    Ha en finfin dag!
    KRAM - Tatjanis

    SvaraRadera
  2. Vilket ställe! Så vacker plats, kan tänka mig att det är en dröm på sommaren!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det nära dig. Kan tänka mig det är mysigt med picknick på sommaren. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och vad kul att få se bilder där ifrån har bara åkt förbi skylten någon gång . Om det där med röda ögon funkar borde jag nog stanna till där och hämta lite vatten :) ha det bra Karin

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder du tagit, det ser minst lika mysigt ut i vinterskrud som på sommaren!
    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. En riktigt härlig miljö! Konstaterade precis att jag faktiskt aldrig varit där, fast jag bott i Skåne i över 20 år... Får nog lägga till brunnsparken på min sommarutflyktslista.
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Halloj!
    Vilket ställe att kunna besöka, fina bilder!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  8. Det är en vacker park det där! Och underbar när Rhododendron blommar...
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilket ställe och kan tro det är vackert när Rhododendron blommar:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  10. Fina foton från ett fint ställe som jag aldrig besökt! Det kanske kan bli en vårutflykt dit för jag vill gärna se när Rhododendron blommar!
    Tack för tipset!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Det är skönt med natur och parker så nära en. Vacker park ni har

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...