söndag 22 januari 2017

Helgens goda sida.






Hoppas ni har haft en lika bra helg som vi. Ni som kikat in på min instagram har sett att jag och vår Johanna var på shoppingtur i helgen. Självklart blev det ett stopp på Magasin 36 för att låta oss inspireras av allt som finns där. Det blev en gofika innan vi drog vidare till nästa stopp.






Jag är ju så svag för snittblommor. Så självklart fick några vackra anemoner följa med hem från den lilla blomsterhörnan på Magasin 36. 





Idag har jag varit och hämtat mina nya glasögon. Beställde ett par nya innan jul men jag tyckte att det inte kändes så bra när jag hade dom på mig. Såg dåligt med dom när jag skulle läsa. Tydligen låg det ena synfältet för långt ut. Nu har jag fått ett par nya där synfältet ska vara på rätt ställe så jag slipper ha Marty Feldman ögon för att kunna läsa.



Kan ni ha en bra start på veckan!





1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...